Nieuws uit de regio

26-02-2025 - Heist-op-den-Berg

60 jaar home-party van Mylène

Met het misschien verdwijnen van home-party’s van Tupperware kunnen Heistenaren toch nog fier zijn dat de party’s écht van bij ons zijn: de Mylène-avonden die dit jaar hun 60ste  verjaardag vieren.  Op 1 april 2025 zal het exact 60 jaar geleden zijn dat Rosa Mortelmans en haar man Léon Seutin het Belgisch merk Mylène oprichtten in Heist-op-den-Berg. Die verjaardag wordt binnen enkele weken gevierd met de allergrootste Mylène-party: Op 1000 locaties doorheen België openen gastvrouwen hun deuren om samen met hun Mylène-consulente, vrienden en familie dit iconische merk te vieren. 

Revolutionair
De wereld zag er heel anders uit in 1965: De eerste astronaut wandelde de ruimte in, The Sound of Music betoverde bioscopen wereldwijd en The Beatles veroverden de hijtlijsten. Maar ook in Heist-op-den-Berg gebeurde er iets bijzonders: Rosa Mortelmans en haar man Léon Seutin transformeerden hun keuken aan de Liersesteenweg  tot een cosmeticalabo en Mylène werd geboren. Wat begon als een kleinschalig cosmetic labo groeide tot een revolutionair beautyconcept dat vrouwen samenbracht en hen een nieuw ondernemend perspectief bood. De Mylène-homeparty was een feit.

Mylène vandaag in cijfers
Zestig jaar later blijft het concept ijzersterk met 100 medewerkers, meer dan 1.500 gepassioneerde consulenten, 50.000 homeparty’s per jaar bij 30.000 gastvrouwen en een uitgebreid assortiment van meer dan 500 producten Op die manier blijft Mylène vandaag voor 450.000 klanten een pionier in persoonlijke beautybeleving. Het gamma omvat vandaag huidverzorging, make-up en huisproducten – allemaal ontwikkeld in België met oog voor kwaliteit en innovatie. Daarnaast ziet Mylène de blijvende instroom van nieuwe consulenten als een belangrijke graadmeter van haar succes.

Vooruitziend
"Rosa was met Mylène een echte visionair”, aldus Charlotte Giroud, Chief Commercial & Marketing Officer bij Mylène, “Met haar baanbrekende homeparty-concepten toverde ze huiskamers om tot volwaardige beautywinkels. Haar inspirerende aanpak leeft vandaag de dag nog steeds voort. In een tijd waarin verbinding belangrijker is dan ooit, blijft de Mylène-consulente en de homeparty voor velen een waardevolle en betekenisvolle beleving”. Naast haar sociale impact blijft Mylène ook op productniveau evolueren. De eigen R&D en productie in Heist-op-den-Berg produceren al 60 jaar kwalitatieve, duurzame en innovatieve producten waarvan meer dan 95% van het assortiment vegan is en dat in gerecycleerde verpakkingen.

 

Soul Deco

Schilder- en decoratiewerken met uitstraling

lees meer

Lapperre Hoorcentrum

Hoorcentrum Lapperre staat voor hoorkwaliteit voor het leven. In uw Lapperre hoorcentrum neemt de audioloog de tijd om naar u te luisteren en samen de oplossingen te overlopen. Zo kunnen we uw gehoor optimaal beschermen en u opnieuw laten genieten van het plezier om goed te horen.

lees meer

Garage Wuyts

Op zoek naar een wagen voor particulier gebruik, een bestelwagen of een compacte truck? In het aanbod Hyundai of Isuzuwagens vindt u vast en zeker een wagen die voldoet aan al uw wensen.

lees meer

Speciale promoties Check het hier