Taylor Swift werkt voor nieuwe single samen Brendon Urie

Swift bleef lang geheimzinnig over haar terugkeer, door via Instagram slechts af te tellen naar 26 april, zonder verder veel informatie te verstrekken. Pas op het laatste moment maakte ze bekend dat het om een nieuwe single ging.

Het lied heet ME! en wordt gezongen met Urie van de band Panic! At The Disco, die onlangs zelf een grote hit had met de single High Hopes.

Voor Swift is het haar eerste nieuwe materiaal sinds het uitbrengen van haar zesde album Reputation. Of er binnenkort ook een zevende album zal verschijnen, is nog niet bekend. 

Reacties

Er zijn nog geen reacties toegevoegd. Voeg als eerste een reactie toe.

Reageren

Jouw mening is belangrijk. We behouden ons het recht om boodschappen niet te publiceren.

Uw e-mailadres zal niet gepubliceerd worden

Bosmans Slaapcomfort Center

Wie goed slaapt is gezonder, energieker en opgewekter. Bij Bosmans Slaapcomfort vind je een enorm aanbod slaapsystemen, hoofdkussens, dekbedden en bedtextiel.

lees meer

La Trattoria

Italiaans restaurant

lees meer

Zakenkantoor De Bie

Een ongeluk komt nooit gelegen maar vormt helaas een vast onderdeel van het dagelijks leven. Een goede verzekering is daarbij een zaak, maar wat als daar ook nog een uitstekende service bij kwam?

lees meer

Brilcenter

Naast een ruim gamma optische brillen, zonnebrillen of sportbrillen van allerlei kwaliteitsmerken is Brilcenter ook gespecialiseerd in contactlenzen.

lees meer

Speciale promoties Check het hier